Monday, 8 April 2013

~~ Bubba Gump ~~

arini aku malas kat opis
rs malas sgt2.. tetibe keje pun tak bnyk hr ni..
yeahhhh sesuai sgt la tu
berbalik pd tajuk.. hr tu makan kat bubba gump
nyum nyum nyum.. terasa plak kat tekak ni..
dh la tgh lapo pkl 2 x lunch lg..

ni tetiba leh jadik baik nk dok ngan apaknye
kalo x jenuh nk handle dua2

susah ok nk amik pic dia skang.. xmo bg dh
asyik tutup mata budget retiss.. huh
rindu plak Zidane rmbut panjang.. heh


 crazy cajun chicken

nyummmm
ni aku punya.. sedap la gak tp besar portion dia
smpai dua ketul ayam
fries halus tu pun best je makan
rangup krup krup


shrimpin dippin broth

ni mr Azim punya..
nmpak mcm x menarik je.. hahaha
xnmpak udang melimpah ruah tu
apa yg dia suka sgt ntah benda ni.. aku x suka pun hahaha
tiap kali mesti makan yg ni..
satu lg xsempat amik pic
hot wings kot.. mcm buffalo wing kat chillis tu
mmg all time peberet la yg tu...
hurmm terbayang jap.. tssskkk


ni Zidane punya
kids eat for free yeahh
sedap arr fries dia.. even dh sejuk pun still rangup
x mcm Mcd.. kalo sejuk lembik je
mcm mn drg wat eh..
ehh pic adiknye xde..
nk wat mcm mn.. adik dok ngan Mamanya..
Mamanye je gila bergmbor.. apaknye x heran pun
hahahhaa

p/s: sabtu ni opis wat makan2 kat hardrock.. bestnya..
tp nmpak gaya mcm x g je.. dh la bt malam.. 
kalo leh angkut tentera2 aku ni ok la gak..
malas la nk tgl bdk2.. aku g makan sedap2.. hihi
nanti kita ajak Papa g makan sana ehh.. jom Papa.. :)

1 comment:

  1. Yummmm yummmm sdppp pastu jgn bising berat naik kihkih

    ReplyDelete