Monday 13 January 2014

~~ Dapur Penyet @Cyberjaya ~~

Salam Maulidur Rasul semua (bajet ramai org baca hahaha)
Hari ni aku keja
Keja shift ni kalo ph tetap keja tapi boleh claim la
Ikutkan hari ni last day aku
Manager dah tolak2 balance cuti so katanya 14jan will be my last day
Tetiba dia panggil balik lepas dia discuss dengan HR katanya x semestinya kena habiskan balance cuti
Nanti dorang bayar balance cuti aku tu
Hekkkelehhhhhhh baru je yabedabedu
Tapi sebab aku ada rm800 lagi flexi spending yang boleh claim
So sejuk hati sikit la
Serve je la notice tu
Nanti last2 nanti kita mc ek hahaha

Ok balik pada tajuk
Ada satu restoran ayam penyet baru bukak
Sederet dengan kfc pizza hut dekat petronas tu
So alang2 hari pun cafe kat office tutup let's try


Yummy.. Rasa lebih kurang ayam penyet api
Sedap lah.. Ayam pun lembut je
Sambal tu biasa la pedas meletop top top
Aku selalu letak kicap dekat sambal tu
Sedap gak bila tambah kicap ni


Yang paling best sup free
Boleh amik sendiri dalam periuk besar tu
Nampak tak?
Aku x nampak hahaha
Dah nak abis makan baru perasan
Kedai dia pun cantik je


Ehehe nampak bahu i plak
Order dekat kaunter then bayar siap2
Masa order minum aku mintak teh o ais limau
Katanya xde tapi ice lemon tea ada hahaha
Maybe maksud dia ice lemon tea tu yang bancuh punya
Teh o ais limau tu yang perah punya hahaha
Apa2 je la

Menu kat sini macam2 jugak
Segan la nak snap menu kat kaunterkan
Ada kepak ayam goreng penyet, ayam bakar n macam2 lagi
Sesapa keja dekat cyber boleh la datang try
Sebab rasa dia x mengecewakan
Ok da di da

6 comments:

  1. kalau ke Cyberjaya ni asyik la sesat aje....ni kat mana ni sis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha sesat ek.. Ni dekat petronas cyber dekat balai bomba tu tau x? Area cyber ada dell lhdn tu

      Delete
  2. iga bakar kt dapur penyet sdp.. rs sebijik cm kt indon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh yeke.. Nx time wajib try tu.. Keje kat cyber gak ke?

      Delete
    2. dulu mmg tqah keje kt cyber.. skrg tak dah.. dapur penyet tu sama ngn kt maju junction kot.. penah makan kt maju junction

      Delete
  3. Dh lama nampak ...ok bole try asik mkn kat stesen bus jew haha

    ReplyDelete