Tuesday 25 March 2014

~~ Birthday Party ~~

Krik krik krik krik.. Haachomm!
Adehh dah bersawang berhabok bercengkerik dah blog ni heh
Sejak benti keje macam agak malas n xde masa nak update
Hari ni saja nak update pasal birthday party
Ehh tapi bukan anak gue hehehe
Tapi anak kawan ngeeee
Sepatutnya tahun lepas nak celeb birthday Zidane
Tapi x ingat kenapa ntah x celeb
Tahun ni harap2 boleh la buat birthday party untuk dia


Husband n wife kawan kitorang dari zaman U until now
Couple yang baik n sangat boleh dipercayai
Comelkan theme dinosaur
Si birthday boy suka sangat dengan dinosaur


Anak2 aku pulak sibok memasing nak cabut dino atas tu
Zikry siap ngamok nak cabot dino atas kek tu hahaha
Serabut aku nak kepung
Main menu hari tu nasi arab
Sedap! Tp tak ingat pulak dia cakap tempah dekat mana
Aku yang diet hari tu tros makan dengan happynya hahaha
Next week start over balik


Main xmo balik budak sorang ni
Siap main dengan bunyi roarrr hahaha


Yang si abang nak emaknye duduk dekat je ngan dia 24jam
Menarik je siap ada colouring book tuk budak2


Comelkan?


Tuan rumah order congo bar n mintak packing satu2
Aku siap buatkan choc eclair sekali untuk dorang
Niat nak bagi je tuk pelbagaikan menu dorang
Dah dorang ni pun baik sangat2
Yang husbandnya pun kawan husband aku dari zaman sekolah
Ok la tu je la nak cite keh keh keh

Eeiii x sabo rasanya nak celeb birthday Zidane!

#Al-Fatihah to MH370

2 comments:

  1. Wowie comel2 jew besday pon comel...nanti jgn lupa ajk ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha mesti la ajak.. Zidane nk hadiah wall car tu.. Hahahahah

      Delete