Wednesday 7 November 2012

~~ Durian Crepe ~~

Sekarang ni mcm pemes sgt kan durian crepe ni
kat fb bercambah org dok post pasal ni
sume dok ckp sedap gila
so lepas blk dr raya aji hr sabtu
ahad tu aku tros g kelas durian crepe..
hihihi nasib la ahad tu keje malam

     Start pkl 10.30.. estimated time setel pkl 2
     aku pun mcm ok la kalo pkl 2 kan
     sempat la nk tido rehat2 jap
     tp adehh xsetel gak lg pkl 2
     dgn sebe salah kat hubby yg dok jaga baby
     dgn bengkak susu lg.. fuhhh
     ingt nk blk awal je tp hujan lebat plak
     parking pun jauh.. tpakse la tggu dlu

          Pkl 3 hujan dh mcm renyai sket
          kelas pun dh nk abis
          so aku cpt2 packing crepe2 bhgian aku
          then tros jmpe cikgu ckp nk blk dlu
          pkl 4 dh la de appointment ngan tuan umah lama

Kak Azimah the Chef dok siapkan Vanila Millie Crepe
rupenye die ni bini kumpulan bloodshed..
aritu belajar 3 jenis crepe
vanila, tiramisu n durian
kelas rm150 je..

nmpak x sipi2 muka tu? kat belakang akak pakai bj hitam putih
hah tu aku arr tu.. hahahah
sj nk menyorok sbb tau nanti chef share pic ni lam fb die
so mari kita menyorok.. muahahha

ni la die hasilnya
nanti bila ada masa nanti aku try buat n share kat cni ok
bt ms ni xleh lg.. umah pindah aritu pun x sempat kemas lg
tungguuuuuuuuu...


1 comment: