Tuesday 11 June 2013

~~ hantaran ~~


Jom kita layan pic hantaran plak
Ni dr pihak lelaki

Cincin dh selamat sarung






Ni lak dr pihak perempuan


Sirih ni yg berjaya wat aku nangis ni hahaha
Buat sirih pun nk nangis.. Cait podah hahaha
Bkn apa mlm tu mama ckp nak wat
Skali tu esok tu dh pkl berapa dh br ckp xmo buat
Aku ngan bz ngan bnda lain nk pk nk wat sirih mcm mn.. Fuhhh
Bdn dh penat.. Otak dh jem gila2..
Time tu kepenatan kat tahap maksimum
Buat smbil meleleh air mata hahaha
Pastu mama nmpak.. Mama kesian kot..
Mama amik smbung aku dok lekat sirih kat tapak..
Pastu aku duduk smbil smbung nangis hahaha
Kejap je 2 min je.. Pastu dpt kekuatan blk.. Then smbung wat heh..
X senonoh! Hahaha

Ni seluar.. Mama yg gubah seluar.. 
Aku just menceriakan dia lg je heh

Ni pun Cik Yah yg bentukkan jd bunga..
Aku just tmbah manik.. Ehh lupa nk letak bunga pink..

Time rombongan lelaki nk blk.. Aku dgr de makcik ni ckp.. Aku cop nk strawberry ek hahahaha

Apam ni pkl 11mlm br aku start nk bancuh adunan sume.. Pkl 2pg br siap.. Hihi.. Ntah napa bnyk kali snap pic dia blur jugak..
Asalnya nk bt kek jgk tp whipping cream x sempat beli.. Kedai pun dh tutup...
Nk buat lapis cheesy jamu tetamu oun xsempat..
X menang tgn tp bahan dh beli
Ingt nk buat mlm selesai majlis tp aku dh flat gila
Nanti de masa lapang kne buat jgk la
Kang syg expired mcm tu je..

Senang letak2 je heh.. Last2 minute ni xyah nk wat susah2.. Letak je udah..
Lam ms 2 hr nk wat kronik2 xyah la..
Aku g nilai just amik je tros apa rs nk pakai..

Kek xsempat wat.. Belasah je la kuih ry
Nk beli kek kat SR de cheese cake je.. Takut plak cair..

Hah tu je la hantarannya.. Kek dr pihak lelaki pun dh tgl suku hahahaa



Yg plg seronok akak aku kat US tu..
Dia ckp tgn dia dh gatal2 dh.. Ampeh btul.. Hahahaha
Time aku dlu dia dpt rantai ngan loket
Masa perbincangan tu pun Cik Yah dh btau pihak lelaki.. Akak aku nk gelang tgn.. Muahahaha untungnyela!








No comments:

Post a Comment