Thursday 20 June 2013

~~ interview~~

Semalam g interview kat tsystem
Lama gila kot x interview sejak keja 4thn kat Hp hihi
Dah la dh print resume slip gaji sume kat opis pastu leh tertgl plak kat opis
Terbaiklah kan.. Org lain sume leh tgk slip gaji aku 5juta hahahah
Tp awal2 dh msg dh opis srg ni soh dia mskkan lam laci yg xde org
So kantoi kat dia srg je la kot

Esok tu pagi2 g anto bdk kat taska
Aku siap2 then br nk carik file sijil2
Nangis la xjmpe.. Dh nk interview br nk crk..
Pindah umah hr tu bnyk brg xtau kat mn
Msg mr hub nasib la dia tau kat mn
Fuhhh lega.. I lebiu laa heh..

Pastu g opis amik apa yg tertgl
Photostat sijil2 then main testing interview srg2 hahaha
Pastu bosan tido sejenak.. 
Interview pkl 4.. Awal gila pkl 12 dh de kat opis hihihi

Then pkl 3.30 smpai tsystem..
Yg syoknya interview kat cni siap kne lukis2 tu
Kalau tau aku bwk kaler skali leh warna tros hahahaha

Dok kusyuk melukis

Tangan pun terketar2 nk melukis
Dok nervous bape lama x interview
Ada gak kne wat essey psl career aspiration la ngan ape ntah lupa plak
Nsb la de membe keje situ, Zizah dtg bg idea sket wat essey 
Aku ngan tgh nervous nk pk wat essey.. Jem otak rsnye

Tadaaaaa hahahah hentam je la lukis apa pun


Smpai 3 org skali interview aku
Smpai2 aku ckp "so 3 people are going to interview me? Hahahah
Drg pun gelak jap heh
Syok jgk interview kali ni tp bila ckp psl shift pattern dia tpaksa la aku btau tros x sesuai ngan aku
Uhuk sedih2.. Rs mcm leh dpt je keje ni
Gaji pun leh bertambah2 heh
Tp apakan daya.. Susah shift dia x fixed
4 hr keje 4 hr cuti so skali skala kne keje sabtu ahad serentak
Susah la ngan encik azim bnyk outstation
So tuk xnak memeningkan kepala kne la btau drg siap2.. Uwaaaa sedih!
Bidang IT ni bnyk yg shift..
So agak susah aku nk tukar keje lain memandang keje Azim bnyk outstation
Aisshh br plan nk tuko kete kalo dpt keje br hahahahaha




Eceh eceh sbenarnya Mr Azim yg soh tulis dia hahahha
Dia ckp nanti leh jwb ckp dia keje siang mlm nk bg anak bini hidup senang
So leh la dia jdk idol tuk aku hahahaha
Yela yela btul2 sy stuju hihihi
You are my idol.. Muah muaahhh ;-D

Abis intebiu g sggah Serai kat Shaftbury
Lama nk try pavlova dia asyik x berkesempatan..

Yeahh dpt jugak merasa.. Sedapnya!

Pastu beli nasi ulam ayam berempah wat bukak pose..
Dh ganti 2weeks.. Lg 2weeks lg nk ganti uhuk..
Sedap gak nasi ulam ayam berempah
Ohhh sedapnya!

No comments:

Post a Comment