Sunday 9 June 2013

~~ selesai majlis ~~


Lega sgt2 dh selesai majlis
Penat gila2 tp ni bkn penat merungut heh
Penat tp mmg aku suka wat keje2 tu..
Mmg selama ni pun x sabo nk ada apa2 majlis dlm family
Just kalo ada mr hubs nk tgk anak2 time aku bz lega la sket
Ngan satu hal lg bibik x dpt dtg

Dok bergedik lam bilik

Pkl 2ptg br siap segala hantaran sume
Gila la hahaha nasib la majlis start lmbat
Pagi2 tu br kalot lg nk beli bunga lg kat nilai
Nk beli sirih la.. Beli hantaran x ckp satu la hahaha
Mmg gamble abis.. Last2 kol je akak aku bwk kuih ry yg dia jual

Air kat umah pun xsempat masak
Beli air mineral je.. Bj basuh pun rupanya x jemur.. Dh 2 hr bsh hahaha
Pagi bgn mandikan bdk2
Kukus kuih pau dlu ibunda srh
G nilai.. Carik plak hntaran..
Mama plak kol soh beli mknan..
Tggu makanan lg.. Ngan mcm2 x setel
Smua aku n adik aku yg lari sana sini
Ngan bwk hero2 kenit.. 

Dh setel wat hantaran pun still xleh mndi
Zidane plak wat pangai nk tdo
Time tu bdn dh rs sengal2 bgkak2 gila heh
Siap ckp kat adik.. Na org x dtg majlis ko.. Org tido kat atas hahahaa
makan pun x.. just makan bihun sesudu.. bila dh bz melampau makan pun x ingt
petang pkl 6.. dh selesai acara bincang berbincang br perut reti nk lapo..

Comelkan? Leh search stazurin bridal kat fb.. bagus dorang ni easy going..

Layan gambar jom..

aku yg demok oh oh..
Qarissa.. Anak kakak



aku dok kat tangga je.. hehehe.. x sempat nk turun
tgh nk tidokan Zidane rombongan pun smpai
Nasib la de kawan baik mama dtg
Cik Yah.. Yg dh dianggap mcm family jgk
Kalo x.. Xtau la sapa nk jadik wakil sblh perempuan
Sepatutnya Mr Azim.. Br je aku plan nk amik video dia jdk wakil pastu nk reg keek
Ahahhaa nk wat mcm mn.. Benda nk jadik

Bakal mertua.. InshaaAllah ikat setahun sj


Mcm biasa diakhiri dgn gmbar anak2 heh


Zidane with cousins.. Anak2 abg

Bdk ni dpt makan senyap la dia.. Satu2nya abg aku...






2 comments:

  1. yuy muka adik yuy sebijik mcm yuy mcm yuy plak yg nk betunang ahahaha tq jemput tp peje baru blk keje x sempat nk mai mkn free ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi tu la.. ckp kat adik gak mcm tu.. mcm kita ni plak yg nk bertunang.. tu la terlambat plak jemput sbb bz sgt2 x dpt pk apa pun.. hr tu bukak fb nmpak anna.. br teringt.. kwn2 lain pun tgk kat fb br teringt nk jmput.. hihi

      Delete