Monday 23 September 2013

~~ Birthday treat ~~

Eh eh.. Cita pasal birthday lg ke?
Arrghhh x kira.. Besdei setaon skali je so kita cita sampai puas ati k..
Ok jom start cite
Hari sabtu encik laki ajak siap2 g mkn
Tanya nk g mn jawab tatau.. So siap je la..
Dh kuar tu aku tgk kawasan perumahan yg biasa lalu
Tanya dia nk g mkn kat sup urat keting ke
Dia jwb ahh awat? Xmo ka ?
Aku pun jwb hurm ikut awak la 
Dlm hati hampa gila hahaha xmo blanja besdei ka.. Uhuk
Tp sbb dia dok sakit perut bapa hari so aku pk maybe dia nk mkn sup..
So pasrah je la..

Skali tu tiba2 smpai kat sini
Ehh bila masa plak kedai ni ada kat sini
Laman Grill yeahhh kedai Chef Zubir tu


Utk kanak2 hahaha.. Bknnya nk mkn sgt Zidane tu.. So order ni je dlu tuk dia

Nyumsss aku punya.. Sedap gak
Just daging bertepung tu agak kurang sket


Ni Ahmad Albab yg punya.. Eehhhh Ahmad Abdul Azim heh
Sedap! Moist gila.. Pastu dia x abis2 dok ulang nk mkn steak lain kali kna dtg sini hihihi

Bak kata Zikry.. Yummy yummy yummy..
Apa yummy2? Awak xleh minum lg!

Si pantang nmpak makanan!

Ni plak bdk susah makan!

Abis melantak tgk2 hubby bawak g alamanda
Masuk alamanda dia g tgk map tu dlu
Pastu aku sj gurau kalo nk beli kat org pandora kedai dia kat situ ja.. Pastu aku gelak hahahaha sj la nk ngusik
Dia pun gelak je.. Aku pun xtanya dia nk carik apa
Pastu lalu kat pandora tu dia dok acuh2 nk masuk xnk masuk.. Gelak je la.. Mng x pk apa pun hahahaha
Sekali tu mmg btl tujuan dia dtg nk g pandora hahahahha 
Tros dia suruh pilih.. N aku x abis2 dok terkedu2 x caya (gedik sgt!)
Smpai xtau nk pilih.. Amik masa nk process.. Hahahaha
So ni la hasilnya...

Cantik x sy? Xnmpak eh.. Jap jap

Kita soh pakaikan dlu.. Manja2 sket heh

Tadaaaaa.. Comelkan? Ke x? Ala comel la tu.. Suka sgt!
Thanks cayang.. What a sweet surprise heh..
Moga semakin murah rezki so dpt belikan charm lg.. Hihihi
Love u so much! (Eceh br nk ckp luv u.. Hahahahha)

4 comments:

  1. pepg neh telan air liur la gulp2 ahahha homaigod comei nyer kaler fink sob2 lap air mata japs tengok ahahha comel sangat kat tgn gebu awk tue hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihii fink fink fefel.. xpe nanti anna tmbah lg charm.. yeahhh

      Delete
  2. haaa...dah agaknya..mustahil azim tak buat surpride utk bini dia..kannn dah dapat pandora..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahaha.. nasib baik ada.. tidak muram durja sebulan.. heh

      Delete