Thursday, 14 November 2013

~~ sunway lagoon ~~

Sebelum cerita ni basi dan sementara Zikry tengah tido baik aku cerita dulu
Sebab selalunya entry berjalan ni dok tangguh2
Last2 terkubur gitu je keh keh keh keh
Hari ni g bergumbira kat sunway lagoon
Patutnya nak pergi genting
Tapi Zidane setiap kali tengok iklan mandi2 kat legoland tu asyik la cakap nak pergi
So tukar la plan
Ni pun patutnya pergi hari lain sekali apaknya dah amik cuti
Kalo g weekend kompom berlaga punggung


Otw.. Alahai manja abang ek


Macam biasalah budak ni
Awal awal takut taknak lepas
Lama lama dia yang lebih 
Nak jalan sampai ke tempat air dalam
Tak nak bagi pegang pulak tu



Zidane pulak sibok menari dengan dok buat hikmat menahan ombak hahaha


Tengok la tu bila dah berani
Nak jalan sendiri ja
Nape la anak mama semua penakut macam mama hahahah

Dah ada anak ni tak merasa dah la bak main slide ke apa ke
Memang berendam je la dalam air 24 jam
Nasib la sebelum ada anak dulu dh berapa kali datang main puas puas
Takpelah.. Sekarang ni masa dorang pulak..
Masa kita dah expired hahaha

4 jam jugak lah berendam
Elok2 benti main hari hujan
Nasib baik lah..
Dah la time kat bilik persalinan tu kan
De minah pakistan ke pe ke
Selamba dia ja bukak panties dia gitu je
Dengan rambut2 kat anu hahahha
Hoiii la.. Tak lalu makan la aku sebulan hahaha
Bra pun selamba dia je
Tp yang tu ok lg la
Ni sampai anu pun selamba ko je
Dah la ada budak budak sume kan
Sabo je la


Sama tak? 
Ni nak balik dah ni
Mak teringin nak bergambo :-p


Dulu takde tengkorak ni
Banyak design baru


Zidane yang dah tertewas
Tak sempat nak main cawan pusing dengan kuda pusing2 tu
Zidane dah tido
Aku pun dah penat gila dah
Tapi time taip entry ni macam nyesal plak tak main cawan pusing tu ngan zikry
Alahaiii xpe la nanti kita ke genting pulak ek.. Takpun legoland hehehhe
Ehhh takmo la.. HardRock Hotel ek papa? :-p

Ok la tido tido ayam jap sementara tunggu encik abe blk meeting jap
Budak budak pun tido awal hari ni
Letih sangat la tu
Zidane siap ngigau marah apaknye hahaha
Daaaaaa...

1 comment:

  1. hihiihi.. jadi gak pegi sunway lagoon.
    syioknye la...

    ReplyDelete